onsdag 14 februari 2018

Amelias hjärtas dagar

För mig är det inte alla hjärtans dag, det är mitt hjärta och ditt för jag har ju givit det till dig så det är Amelias hjärtas dag alltid för dig vare sig du vill det eller inte för du har fått det, du stal det rätttare sagt men det gör inget för du är så underbar emot mig och jag har ditt hjärta varje dag så vi har varandras vilket gör mig enormt tacksam över att få leva och känna dig, andas dig och älska dig samtidigt känner jag skuld just för att jag lever och får känna allt till och med det som inte känns bra, det oroliga, det paniksalgna, det som gör mig paralyserad av skräck för jag känner ju det men alla mina älskade som haft mitt hjärta, min mamma, syster och ja så otroligt mpnga fler finns inte längre men jag ber och hoppas att de är tillsammans alla och att de slipper alla illa känslor utan att de bara är fridfulla och lyckliga jag kommer snart, jag hoppas ni stannar kvar trots att jag dröjer mig kvar i detta liv, jag vill inte dö samtidigt som jag vill dö för att få slippa, för att då kanske allt blir bra men nej, jag har så mycket jag vill göra, så mpnga andetag att ta förlåt men jag älskar henne och jag vill stanna med henne så länge jag bara kan, tills den dag mitt hjärta ej längre slår, när alla mitt hjärtas dagar passerat.

Inga kommentarer: