söndag 21 januari 2018

2018 första månaden almost done

Jag har inte skrivit på sjukt länge eftersom min laptop dog och jag inte kom in här men nu lyckades jag just när jag äntligen ska få köpt en ny laptop den 27, måste bara överföra allt från den gamla hårddisken till den nya och för säkerhets skull även till en extern hårddisk. Min granne och kära vän Emma från då jag bodde i Manchester och jag har fått kontakt igen hon vill att jag ska hälsa på även om de har flyttat till en stad utanför och samtidigt så vill helt plötsligt mitt ex från Florida som bott i u.k med sin fru i många år träffa mig fast det är hemligt ingen får veta men hon vill ändå träffa mig vi har ju aldrig träffats irl men av någon anledning har jag aldrig helt kommit över henne eller hur det slutade och hon säger att hon är lycklig i sitt äktenskap men de tänkte separera men nu har mitt ex fött dem en dotter som är två nu och hon är hemma på dagarna med ungen det är därför hon kan smyga iväg till en intill liggande stad och möta mig i några timmar. Jag vet inte vad jag hoppas på men jag vill ha det gjort, Allt som verkade fel tryckte jag undan och jag sa ej nej till henne vilket gjorde att hennes makt över mig bara växte vi va ihop ett år och hon blev mer och mer bitter och elak blev en slav under sin drog och hon straffade mig om jag ej lydde allt eller om jag sa nej alltså helt sjuka saker som att Nej jag vill inte ha sex, då flippar hon över och säger att hon minsann aldrig ska låta mig röra henne igen eller att hon skulle röra mig, alla blev shockade över hennes ålder eller snarare så gammal som hon ser ut i början va det inte lika illa som på slutet där jag knappt kände igen henne. Jag tycker det är lika bra att det är slut. Hon skulle aldrig kunna stå för att hon va med en tjej inför sin familj ändå och hon ljög om så mycket det sista jag fattar inte vad är det med mig jag måste ha en psykopat magnet inuti det är det enda som kan förklara det.

Inga kommentarer: