onsdag 1 februari 2017

Love is what it is

Min äkta kärlek, den enda rätta min sanna själafrände och människan jag letat efter i hela mitt liv har plötsligt uppenbarat sig och jag trodde aldrig hon skulle älska mig men det gör hon och jag älskar på ett sätt som aldrig förr, kärleken jag hade och alltid kommer att ha till Daniel var lik denna men detta är ännu mer intensivt, äkta och vackert, jag kan vara mig själv och aldrig någon annan för det är mig hon vill ha jag tror faktiskt på henne när hon säger det och hennes kyssar väcker en hunger i mig som gör att mitt hjärta slår så hårt att hon känner det bara av att ligga på mig.
Jag trodde jag var dömd till ensamhet och sorg trodde jag förlorat mina chanser till lycka och ett liv med hon som ska bli min fru men jag hade fel, jag letade inte ens och hos en människa jag aldrig frivilligt åkt till hittade vi varann, nu är det hon och jag, jag och hon tills jag inte andas mer

Inga kommentarer: